Naam:
dolfijn.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn Jannie en Hans Boven. Na samen ruim 30 jaar een rondvaartbedrijf op de Waddenzee te hebben gerund en zodoende vele passagiers mee de natuur in genomen, hebben we nu 'het roer omgegooid' en laten we een langgekoesterde wens in vervulling gaan. Onze droom voor 'later' was om door de binnenwateren van Europa te varen en reisschrijver te worden zodat we dan op een heel andere manier weer een heleboel mensen zouden kunnen laten meegenieten van onze vaar-avonturen. Het kleine passagiersscheepje "Dolfijn" wat we reeds in ons bezit hadden is inmiddels voor dit doel aangepast en na een proefvaartje van 3 maanden in de Oostzee zijn nu de voorbereidingen voor onze eerste 'grote' reis in volle gang.

Over onze reis

De reis zoals die ons nu voor ogen staat zal in 2016 over de waterwegen van Nederland, België en Frankrijk voeren. In ons geval is niet de bestemming maar heel nadrukkelijk de reis zèlf het doel. Om toch een beetje richting aan de reis te geven is er uiteraard wel een route uitgestippeld maar er is geen tijdspad aan verbonden wat dus tevens inhoudt dat we voor onbepaalde tijd 'on tour' zijn. Hoewel we onderweg op diverse plaatsen de mogelijkheid hebben om een andere wending te geven aan de vooraf geplande route, is het ons voornemen om uiteindelijk een keertje in de Middellandse zee uit te komen.

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: